.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ؛
نماینده ولی فقیه : امکانات مازندران پاسخگوی نیازها برای مقابله با کرونا نیست
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رفع سریع نیازمندی های استان برای مقابله با کرونا ویروس شد و گفت: امکانات موجود در مازندران پاسخگوی نیازها نیست.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در نامه به سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواستار رفع سریع نیازمندی‌ها و تأمین امکانات لازم برای مقابله با کرونا ویروس در استان شد.

 

در این نامه آمده است: با تقدیر از خدمات ارزشمند مجموعه کادر پزشکی و بهداشت و درمان و نیز جوانان غیور و پرتلاش بسیجی و نیروهای مسلح مقتدر و مجاهد ایران اسلامی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا که در بخش عمده‌ای از میهن اسلامی و به تبع آن در بین مردم ولایتمدار مازندران نیز گسترش یافته است، به اطلاع می‌رساند به دلیل حجم گسترده شیوع، عدم توانایی، نبود امکانات و بسترهای لازم در این استان و با تأسف شدید از بی توجهی برخی از هموطنان و مسافرت‌های پنهان و آشکار آنان به این استان، شاهد موج فزاینده شیوع این بیماری بوده و هستیم که طبعاً امکانات موجود در استان پاسخگوی آن نیست.

 

در ادامه آمده است: متأسفانه استان مازندران همواره از حیث بودجه و امکانات، تجهیزات و نیروهای مورد نیاز و به خصوص در چنین مواقعی در زمره دیگر استان‌ها محسوب شده اما سیل مسافران و بار سنگین مهمانان عزیز را به تنهایی بر دوش می‌کشد.

 

حجت الاسلام محمدی در این نامه بیان کرده است: طبق روال همه ساله کشاورزان و برنج کاران متعهد و پرتلاش استان در چنین ایامی، خود را برای تهیه مقدمات مسائل کشاورزی آماده می‌کردند که استمرار شیوع این ویروس برای این قشر زحمت کش تبعات غیرقابل جبرانی برای تأمین مایحتاج آنان و نیز نیاز غذایی ملت بزرگ ایران دارد.

 

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای منتهی به پایان سال که به روال مرسوم و معمول، همراه با مسافرت‌های شتابنده به این استان و استمرار برخی بی توجهی‌های مضر و مخل به رفع این مشکل خواهد بود، شایسته است نسبت به رفع سریع نیازمندی‌ها، ایجاد امکانات و توجهات لازم برای مواجهه گسترده‌تر با این ویروس تا زدودن کامل آن از سطح استان اقدامات لازم به عمل آید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.